Hej hallå...

Äntligen fredag idag... men vart tog denna vecka vägen???
Jag känner mig frisk idag :) magen bublar fortfarande men annars ok!!!
Sandra fick åka på skolan idag.... william har börjat hosta men valde att ta hostmedicin o  åka på skolan ändå...
Ellis tog sovmorgon till 9, och då blir jag genast orolig att han ska vara sjuk... mjao, han vaknade med slemhosta han me....suck!  jaävla sk´juka vinter säger jag bara , blir så less!!! men förhoppnings vis är det snabbt övergående för dom små och jag behöver inte få det....eller hur!!!

idag på fm har jag o ellis varit ute ,+ grader är så skönt!!!
letade fram lill. lill sparken så ellis sparkade själv sen tog vi en bobtur oxå :)
killen har blivit så stor och duktig bara han vill :)

ikväll ska jag åka in till ridhuset med den svarta,  vi får se vad resten av familjen hittar på.....

nu när storbarnen kommit hem o ellis vaknat så ska vi packa picknick korgen o bege oss till skogen o fika med pappsen, tror vi minsann tar med oss korv och den nybakta sockerkakan :)

Happy friday!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0