Söndag!

Hej o hå så var den helgen borta....

lördag morgon  började tidigt, ellis vaknade redan kl 6 ???? han kanske kände på sig att mammi skulle bort, annars har han ju aldrig vaknat före 9... jaja, jag skulle ju lix upp!!

så kl 8 var jag i skogen... plantera är.... tråkigt, men ganska rogivande!  motion får man iaf!!! sen är det ju på vårat eget så det är ju för barnens framtid kan man säga :)

efter middagen så bestämde vi oss för att åka in till vindeln och gå på hotellet för att träffa lite folk,  vi har blivit lite ososiala på slutet.... svepte 2 glas vitt sen drog vi!
trevligt men lugnt från vårat håll men ändå kul att komma sig ut....

imorse ville ellis kliva upp kl 8, men inte mammi men hade tydligen inget val!
Tomas var redan i skogen och jag o ellis myste hela morgonen.....

sen efter lunch tog farmor barnen en stund så jag kunde följa me på hygget och sätta klart de sista plantorna....
hittade värsta lingon stället så jag o ellis måste dit i veckan , kanske blir på tisdag :)

la' familja käkade pizza till middag sen har sandra ridit, först lös galopperade o hoppade vi honom så det inte skulle finnas så mke busenergi kvar, svettigt!!

Nu ska ellis få kvälls fika, sen isäng... länktar till en tyst stund i soffan framför tv ätandes på en pannacotta!!!

elias har hittat mammis maskara, vist blev han söt i smink ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0