Grrrrrrrrrrr

Fasiken va arg jag blev just nyss!!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrr....

Varför?

Jo jag kom inte in på mitt tradera konto så jag kunde buda på en fin vinterjacka åt elias!!!!
jag köpte i våras tekisar på rea, och nu vill jag ha en passande kaks jacka!!! men 600 kr känns lite för mke för en ny... nu gick det en väldans fin för 225 kr + 53 kr frakt och den hade ju kunnat bli min om jag kom in på det där förbaskade kontot men icket!!!! Grrrrrr.....


Jaja, annars har dagen vart bra, inge bråk - hurra!!! kanske för dom inte träffat varann så mke :))

skjussade william till hjuken sen sandra till vindeln, hälsade på mammi o åt lite lunch där, sedan åkte jag o ellis på apoteket sen järnbolaget och sist ica och gjorde av me ännu mer pengar!!!!!  fy att det ska va se dyrt de där man måste stoppa i munnen!!! jaja, den som lever får se!

sen hem och me kassarna fulla av indigrienser så att börja baka var bara ett måste!!!!

elias såg till en början byggare bobb, och jag bakade i 2 timmar- det blev daimdrömmar, kokos drömmar och hallongrottor!!!  småkakor med andra ord... bra att ha i frysen :)

ellis hjälpte till lite så det blev som det blev :) lite i magen och lite på golvet!!!

Lagade middag samtidigt, korvstroganoff o ris som avnjöts med egenodlad GURKA.... vill ha mig ett VÄXTHUS!!!!
Haha , det önskar jag mig oxå!!!!

Efter middagen så blev jag barnlös en stund , små killarna hängde me morfar i skogen och jag passade på att gå en snabb promenad på 4 km, lite lätt duggregn men det var rätt skönt att komma sig ut o rensa skallen lite :)

sandra var hemma och lekte....

stallet han jag me då jag komm till baks och sen blev det bortstädning och kvällsfika och till slut sängen för dom små!!!!  Nu är det min tur att softa lite i soffan innan sängen lockar!!!

puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0