Arbets helg avklarad!!

Gick rätt lätt ändå att komma tillbaka efter semestern :)

Nu skulle jag ju haft ledig vecka :) men kännde att jag kunde jobba lite extra så mån natt o tor natt blir det extra, pengar pengar :)  eller kanske får vi toaletten färdig innan jul ??  måste bara sparka mannen i arslet så han är där inne och jobba!!!!!  MER TIIIIIIIIIID TACK!!!

Det blev så mysigt i rummet efter höst städningen!!!! sitter där och njuter just nu... lovley, frågan är bara vad man ska hitta på att äta, lite socker fri glass kanske!!!!

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN till frissan :))))

Ellis pellis är snorig ???  men ska på dagis imorn.... jobb och sandra ska me mormor på ridskolan :))) TACK!!

Tisdag drar jag till stan, ska byta willes skor, hamdla på maxi och häst mat... ja lite små pyssel helt enkelt!

Ha det gott, puss o kram :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0