Blåa knän!

Det är inte bara fördelar med att ha bobrace och långa skoterturer då man inte är van..... jag har nämligen blåa knän efter bob åkningen (man är tydligen intte så liten o smidig längre...) sedan var det jobbigt för knäna att åka slalom i töö snön igår och nacken - mke lämmen av att ha hjälmen på huvudet.... så nog känns det att man lever!

Idag har vi inte sool... det små snöar lite hela fm men nu har det gått över i regn men bestämde mig att gå ut en stund då ellis skulle sova, tomas morfar o william o sandra drog ut på skotertur till älvsvattnet..... 

Men iaf så känndes det för ont i knäna för att springa så det fick bli en promenad ist... sen fick jag upp pulsen då jag sprang gärnet sista backen upp till huset.... jag o mamma hade ''slagit ''vad''... eller nja, jag sa att det tog 1 minut ner o en upp... då hon sa att den var dryg o att det tog längre.... så jag var ju tvungen att klocka :) 0. 54 sek.... japp!

Nu väntar jag på att lillebror ska vakna så ska vi fika sedan hoppa in i duchen!

Påsk middag me skinka o sill mm står visst på kvällens meny!  efter middan ska vi se om vi kan åka o hälsa på några vännär som är här uppe :)

Imorgon hoppas vi på att vi kan ta oss ut o hitta en härligt kryp in på fjället och imorn kväll måste vi åka hem... vill inte, desutom skulle det vara strålande väder både lördag o söndag.... blääää men såg att det typ skulle bli 17 grader hemma.... det är ju ganska najs det oxå !!!

kraaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0