En underbar lördags utflykt till lerfallet!!!!























När min man hittat hem i eftermiddas så åkte vi på utflykt till lerfallet vid gladaberg,
jag har varit där en gång förut när jag gick i skolan men då var det mke mer lera (jo jag lovar, inte bara ni vet att man var mindre o minns det så...)  men det fanns iaf lera så barnen blev nöjd :)

vi hade packat väskan full med hamburgare så vi grillade o käkade gott i gott gott!

HELT UNDERBAR EFTERMIDDAG MED GLADA  BARN!!!

Sen åkte vi förbi sandras kompis i gladaberg där vi blev varen en stund innan vi åkte hemmåt, då väntade kvälls rutiner för lilleman o sen popcorn o alfabet med william o sandra :)

Nu känns det som om det vore läga att krypa till kojs själv oxå men det blir väl att kolla dumburken en stund till...

Hoppas NI haft en underbar lördag!!!!

Kram :)


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Nä det har växt upp en massa gräs i leran nu överallt, men det är ganska kul att spriga där barfota och borra ner fötterna idom där hålen så dom suger tag i en... :)

2010-09-12 @ 11:26:07
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0