Trist väder!

ja det har disat /duggat / regnat hela dagen här, vilket har resulterat i en inne dag för mig o elias.... gu så trött man blir av att bara vara inne.... men vi har myst o gosat, tittat lite tv, lekt, tvättat o vikt kläder. bytt gardiner i vardasrummet och fått höst i hela huset nu (tror jag...)

när ellis sov passade jag på att sitta framför datorn o maila lite...

till middag så lagade jag lite godare middag (för oss iaf) potatisgratäng o kyckling... man får ta det som finns i kylen ibland , det börjar eka där inne men hade tänkt att det skulle få eka tills på freda morgon då jag ska handla...
efter middan trotsade vi det dystra kalla vädret o gick ut o lekte lite i sandlådan...brr

imorgon ska jag o william på lassa för kontroll, sen ska jag dumpa honom i vindeln för att åka o jobba...

nu väntar idol för min del... ska faktist ta fram lite mögelost o kex o njuta av min ensamhet.... (suck) 

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0