Städat var det här!!!

Idag har jag farit runt som en tok o gjort det mästa känns det som.....

Jag har Bakat BULLAR, var lite virrig o glömde sockret i mina vanilj bullar men det gjorde inget dom blev jätte goda o lite nyttigare :))

Grävt upp dom sista potatisarna...

Avfrostat o rensat frysen....

Damtorkat o bäddat rent sovrummet....

Städat sandras rum....

ja samt har jag ju varit 3 barns mamma  ;)



I går var jag o tränade i vindeln på korpens intensiv träning, jätte roligt att komma bort från löpar rundan o ändå svättas o idag känna att man har mag o rump muskler :)

det blir nog fler måndagar i vindeln ;)
på söndag ska jag oxå åka in o kolla in det passet!


Då jag inte har mina hästar o kan rida varje dag måste jag ju hitta andra roliga träningssätt....
Jag är ju trots allt 29år o har aldrig tränat förut så någon gång måste ju bli den första ;)

jaja, nog tjatat om träning hit o dit...


Tänk om jag kunde skriva av mig som jag skulle vilja här på bloggen, skriva - jag är så j.... less på ....
fattar inte hur m....... är funtad osv... men då skulle det väl bli ett j..... liv... 
vi får väl se nu då när jag har lösenords skyddat om det lugnar ner sig o människor inte tycker att jag skriver det jag igentligen inte skriver... vrider o förvränger det jag skrivit till sin egen nack del...
självklart är jag bäst i min blogg, det är ju en självisk grej där jag bara skriver om mig o min familj!

är så less på människor.

saknar mina hästar.

vill vinna 10 miljoner....nu...sluta jobba...massa hästar...drömma kan man ju!!!


tittar på idol...tänk om man kunde sjunga annat än barnvisor ;)

nä nu ska jag inte sitta här  mer utan njuta av den sista stunden framför tv'n....

Kram till alla mina bloggisar ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0