Långpromme i höstsolen...

jag o ellis hade en mysig fm med lite lek o bus samt lite städning....
sen efter lunch när killen skulle sova tog vi vagnen och gick på långpromenad, 8 km rakt ut i skogen (nej nej jag är inte björnrädd- men dom sover väl snart ?) killen sov en timme (tog precis 1timme o en kvart) där ute bakom'lia' hade tomas lämnat traktorn  så vi tog den hem, ellis var nöjd!

hann hem precis till barnen kom me bussen, vi var ute en stund sen gick vi in o fikade.....
bus o lek o lite ARG hann jag sen bli.....  lille man hann va på datorn o dra bort alla små tagentknappar så den är sig inte riktigt lig...trög osv.... jaja det är väl mitt fel som lämnat den uppvikt.... blir till att stänga den hädanefter kan jag lova..... skulle vilja ha en ny!!!!!   var är miljonen jag skulle vinna????


Tomas jobbar över ikväll  samt skulle han på föräldra mötet såhan har inte kommit hem än, så det har varit en tuff kväll, tur snälla farmor kunde vara ute med ellis en stund så jag kunde hjälpa william med matten....

Nu sover dom alla små o jag sitter med det tillkrycklande datorn i knäet framför tv'n oblir kvar här ända tills sängen ropar :)

Tog några fina kort men datorn vill inte laddaupp dem nu ikväll.....

allt för nu, sov sött  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0