Hej å hå...

solen lyser idag :)

ja men i fredas åkte vi så fort tomas kom hem, ellis som varit vaken sen efter 6 på morgonen (jo sovit så klart på dagis men dagen blev lång...) somnade inte i bilen på väg till skellefteå.... när vi kom fram så väntade god tacos buffe på oss -  mumma!

lite mingel sen så kl.8 vankades läggdax för ellis i ett rum medans det var fredas mys o idol för trötta barn i det andra, sen en tidig kväll runt 22 :)

jag dock har ju en konstig vana att inte kunna sova borta första natten o det var ju inget undantag denna gång :( men sen gnällde ellis oxå nån gång så ja......  5 vaknade elisspellis o tyckte det var morgon :/ inte hanns mamma , men han låg i sängen så vi låg o myste till halv 7 då bar jag över honom till grabbarnas rum, o jag fick slumra 1 timme - skönt!

Hotell frukost :)))))   mums!!
Stan o shopping för jag ,sandra o ellis som somnade ganska omgående....  sandra hittade en hel del :)
jag hittade bara nått linne, sockar o grejs... jo en ny klocka :)
william fick sig ett par coola byxor oxå :)

william o tomas var på lacerdom vilket var uppskattat, sen blev det leoslekland o lunch för oss alla!!!
bada hanns oxå med i hotell polen :)

barn middagen bestod av pizza på hotellet o vi åt en timme senare - värdens godaste mat, kött stekta potatisar 3 olika sallader, beasås....mmmmmmm så gott det var!!!!

sen blev det lite underhållning , ellis var så trött att han gick i säng efter 8, tur vi hade barnvackten me oss :)
22.30, letade vi oss upp o kröp i säng med banen :)

Hotellfrukost igen :)))  ellis sov bättre (jag me för den delen ) 7 vaknade han idag....
sen hann barnen o tomas bada o fara på leoslekland medans jag fick värsta lyxet, masage i 1 timme + färgning av ögonbryn o fransar :)))    jag packade ut ur rummen o sen åt vi värdens godaste lunch (kyckling, pastasallad, ris o sallader...) sen en snabbis på coop innan hemfärd ....

summakardemumma : barnen har haft så in i bängen roligt o snälla o vi har bara myyyst :*))))



idag har jag städat  i hallen, pust o stånk, tänk om det aldrig behövdes någon fler gång....men... sen passade jag o ellis på att ta en promenad, runningen blev det :)

Lasange till middag, mums var länge sedan....

nu har det varit läxläsning, lek  o lite bråk (mellan dom stora o den lilla som inte får vara med )

nu ska jag åka på föräldra möte, sen till vindeln o träna, jag ser redan framimot kvällsfikat ;)

ska försöka få me lite bilder såsmåningom ;)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0