Fredas myset framför idol med popcorn....mmm

Idag har jag inte kännt för att göra någe vettit o då gör jag det inte heller :) bra av mig va att kunna göra typ ingenting.... jo lilltrolle har ju fått massa uppmärksamhet o vi gick rundan på fm så han fick åka vagnen, sen när han sov ansträngde jag mig faktist att vika o lägga in tvätten i garderoberna.....

sen lagade jag fläskfilegryta o klyft potatis till middag...mums!
synd bara att min andra hälft inte var så snabb hem så han fick ''som vanligt'' äta kall mat.... men när han kom hem så smet jag ut o sprang mina 4 km....dock lite jobbigt med mat som just landat i magen sen tror jag att jag sprang på ganska bra tempo.... 

jag hann precis hem till främmen som kom på en kaffe slurk! Johan o sophia med barnen tittade förbi vilket var mke trevligt med en liten pratstund :)

sen blev det popcorn o idol  : fredas mys, helt enkelt ..... men inte alltid så bra att låta barnen vara uppe en timme extra, nej det han bli lite sura miner o gråt innan den älsta äntligen tagit sig i sängen : övertrötthet, kallas det!!!


ny dag i morgon ock som vanligt är jag änka.... andras män är på älgjakt men min röjer i skogen....
får se vad denna lördag har att erbjuda :)

Njut av kvällen det tänker jag göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0