Bilder!

Först ut i bilderna är när jag o ellis bakar bullar...gott att äta deg oxå!!!









pssst, det blev ingen bulle ;)


Idag efter jobbet åkte hag o tränade men hadeinte riktigt någon glöd.... kämpade ändå i 1 ½ timme.... skönt att svettas lite!
hemma var det förståss damsugning o städning på chemat....jag har ju varit borta massa timmar o konstigt nog ser det aldrig ut som jag lämnade det ????


hämtade barnen, o glada snälla barn :)
spagetti o köttfärssås till middag och som vanligt åt vår middasvägrande unge bara några tuggor....



tomas åkte på möte ikväll o jag o barnen har bakat polkamaränger :)
dom blev smarrigt seega o goa!

Nu sover dom små sen en stund o jag har gottat mig med lite brieost och ett äpple!
ögonen börjar på att bli trötta men ska hålla ut en liiiten stund till, kram


Kommentarer
Postat av: Kicki

Oj vad han har blivit stor. Tiden går så fort, tycker inte det var längesen vi var på ridklubben för skoning. Har förstått att det kan vara häst på G igen. Kul!

Kicki

2010-11-23 @ 06:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0