Hej o hå...

...då var vi framme o har redan hunnit njuta av ledigheten :)

Resan gick över förväntan... Ellis satt ganska still hela flygtiden men vi hade ju hoppats på att han skulle sova mellan umeå o bromma men icket... så mellan bromma o g-borg slocknade han i ca 20 min... så det är det enda han har sovit idag ...liten....  men efter taxi resan hit så var vi dööö hungris så vi kastade in allt i lägenheten o tog fram cyklarna o begav oss ner till stranden o resturangen som ligger närmast...
Vi lycksade lite o barnen åt pizza o vi en köttbit ...mmmmmm så gott det var o Ellis satt o va nöjd länge  vilket var skönt att inte ha någon springande pojke!!!

sen cyklade vi till affären för att handla lite morgon mat....

hem o lämnade maten o packade upp lite o bäddade sängarna sen for vi ut på en liten cykel tur här runtomkring :)
Just nu badar T o Elias, william o sandra leker o jag passade på att blogga lite ;)
Snart väntar sängen för en knäck liten minsting, tv o gosaker för oss andra samt MYYYYYYYYS!!!

Förra året var det jätte fint här men NU ÄR DET RENOVERAT O J...IGT FINTY O FRÄCHT HÄR... vill inte åka hem... eller vill ta hem hela huset ....snälla kan ingen köpa detta till mig?????


Nå väl nu ska jag sluta för idag... eller föresten måste jag berätta va sandra sa idag när vi var ute o cyklade : Mamma , du jag är hemskt lessen men jag måste berätta en sak, att jag har glömt morsdagskortet på skolan... attans oxå!!!!    söta flicka!!!

Mors dag imorgon då o jag har blivit låvad frukost på sängen... vi får väl'a se om det ;)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0