Vackert väder...

Lovley.... måste jag säga :)

efter personalmöte i fm så kastade (?) jag o elias i oss lunchen o skyndade ut, lill killen skulle ju sova så jag passade på att gå rundan :)  sen har jag tagit hand om hästarna, tagit av dem täckerna så dom får sola en stund innan kvällens kyla kommer.....  
sen när elias vaknade o barnen kom från skolan var vi ute, elias åkte lite pulka sen gick han omkring o förskte klättra i snöhögarna men som väntat gick det dåligt, man att gå gick bra o han var fejen att kunna ta sig dit han ville även ute :)

Nu har vi precis kommit in o fikat lite, william o sandra är inne i en lekfas nu o är så bra vänner :) det glädjer mig någe enormt, det är så roligt att dom kan leka o va kompisar :)

snart dax att börja me maten, här på matmenyn står det potatisgratäng me stark korv (köttbullar ti barnen)


wiiiiii, måste bara berätta att jag fått hem lite kläder jag beställt - sommar kläder, så nu ar sommaren välkommen, jag är berädd!!!!!

Take care :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0