Phu.. äntligen fredag :)

vet inte vart jag skall börja idag..... men vi börjar väl me gårdagen o säger att min lilla snälla prins som måste konka me morsan hit o dit är värdens snällaste :)
Vi var ju på ridskolan hela dan igår, jag red för Louise Haaga o mer om det hittar ni ju på min häst sida :)
Jag hade iaf lejt min snälla syster som skulle se efter honom när jag red, han sov ifs då men kunde ju ha vaknat!
TACK SNÄLLA MOSTER IDA!!!
Gärnet hem kasta in hästen o ungen, kasta lite mat i kistan för att sedan åka till baka på ridskolan o ha lektionerna, hemma efter 21.....  man är ju lixom uppe i varv så jag satte mig framför tv o fasnade i en snyfft film o tur var väl det för strax innan 23 ringde min kära man o hade kört av vägen me traktorn så det var bara att sätta sig i bilen o åka o hämta honom.......  så jonblund fick inte hälsa på förän närmare 0 slaget ;)

T r ö t t  var jag när väckaren ringde i morse men samtidigt vaknade sandra o elias oxå.....
vi har bakat det goda tomatbrödet jag la ut förra dan o guuuu det är så gott!!!!!  samt att vi bakade en misslyckad daimkaka......  ja ja, jag vet iaf va jag gjorde för fel o tror nog den skulle blivit god :)

sandra har ridit på lillan oxå i det underbara strålande vädret :)

Elias har precis fått en till uppe tand.....
Elias har idag klättrat upp på köksbordet 2 gånger idag..... (först upp i sin stol sen vidare upp på bordet )
Elias har idag ätit blomjord från blomman i rumsfönstret.... (först styrt sin lilla stol mot väggen o sedan står man på den, då nådde jag precis att stoppa fingrarna i krukan o smaka lite :)
Elias har idag klättrat upp i fotöljen(damsugaren råkade stå lite förnära så han kunde klättra på den..)

Ja oaktiv är han då inte :) 
sen vart det slutar det får tiden utvisa ;)

Ikväll blir det familje MYS för hela slanten!!!!
sen hoppas vi på lika vackert väder resten av helgen oxå..

TAKE CARE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0