Eldar i kaminen o det är hög mysfaktor här inne :)

Det verkar som om det inte tänker sluta snöa här hemma, men jag är ganska less nu , det räcker me snö nu jag lovar :)  Det var inte så kul att fara ut o rida i pinande snöstorm.....  men allt går bara man vill tillräckligt mke :) men jag lovar att det hade underlättat en hel del om solen tittade ner på oss ist :)

Gaaaaaaaaaa, jag vill ju ladda upp kort men det GÅR INTE, det är ifs inte så ovanligt men men inget att göra åt utan bara acceptera bläääää.....

Ja vi har iaf fått upp graderna här i huset för vi har eldat i kaminen hela em :)

Imorgon får Elias hänga me på instruktörs kurs i vindeln... ingen som  har möjlighet att vara barnvakt så då får han helt enkelt hänga på :)
dom stora barnen skall få äran att vara med farmora, som e så snäll o passar busbarna :)

Hopas din kväll varit fin me massa glädje!!!

Föressten, jag måste bara berätta hur go min lilla kille var vid middagen, jag stod vid spisen o lagade middag o killen  var som vanligt runt benen. jag hade lämnat översta bestick lådan öppen o han försökte förtåss fånga något intressant men det finns lite obarnvänliga saker i den lådan så jag gav honom en stor sked att leka me....  då blir det fart på killen o han skyndar till köksbordet o klättrar upp på sin stol med skeden (han är ju en liten klätterapa) han gnäller o 'berättar'  att han vill sitta i stolen så jag lyfter ner honom dit, lill vännen han sitter där med sin sked o verkligen VILL HA MAT NU.... typ 20 minuter innan maten ens är klar....  han sitter ett tag men sen så tänkte jag lyfta ner honom igen men oj så arg den lilla blir..... han är ju hungrig o vill äta :) så han får helt enkelt sitta kvar o vänta med tutte o snutte.....  men oj så mke stuvade makaroner o köttbullar han åt när middagen äntligen var klar ;)

Det är min gull onge det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0