Äntligen FREDAG!!!!

Morgonen startade redan halv 7 hos oss, vilket jag tycker är på tok för tidigt....

Solen strålade o man blir genast på bra humör :)
Jag o Ellis gick rundan runt 9 o william o sandra var hemma o tittade tv o lekte!

Ellis somnade såklart på promenaden så det blir att sova två kortare stunder idag då ist för en....

Till lunch så gjorde vi upp eld ute o grillade korv o varma mackor - mums!

Det blåser dock vilket alltid förstör, men våren kommer väl mer o mer :)

Nu fikar elias, william tog sparken till johannes o sandra leker, jag sitter här men måste packa ihop lite saker jag ska ha med mig i kväll :)  samt att piffa till mig lite!!

så hoppas ni får er en bra helg o vad allt det nu innebär för er :)

KRAM



Mina älsklings pojkar me favorit Morfar!!!
(sandra är fotografen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0