Trött trött.....

Inatt var inte direkt den bästa natten som funnits..... Elias vaknade kl 2 o lekte me ett gosedjur som han har i sängen i ca ½ timme.... knasiga unge!!  sen efter lite grin så somnade han om.... innan dess sprang vi ett par gånger för att stoppa in tutte.....    tur dom växer o snart är han stor o sover heeela natten :)
sen att jag inte kom isäng förrän kl 12 gör ju säkert sitt... hmm (pluggade faktiskt körkort :)

Så trött som fanken var jag då klockan ringde, men kravlade mig upp o skickade ungarna me bussen...
Hela fm spenderades på golvet me lek......  hade varken lust el ork till någe annat..... måste finnas sådana dagar oxå!!!

Sen efter lunch då ellis skulle sova gick vi ut o jag tömkörde Allan , o tog hand om hans ben....
Sen kom kidsen hem o då red dom lillan på engång....
Elias vaknade o vi gick in o fikade... sen gick stora barna till farmor o jag o elias städade undan lite o lagade pannkakor ti middag!!

Efter middan så gick vi ut igen, jag till sallet o tömkörde Lost... nu har jag bestämmt mig att nu ska jag rida in honom på riktigt så jag siktar på att om två veckor ska han va 'inriden'.....
Killarna o sandra körde fyrhjuling här runt runt....

Nu är det TYST i huset, barnen sover o karln är som vanligt ute o ränner :)

såg en stund på tv, men fastnade här nu..... men tror det blir tv'n en stund till.... innan sängen ropar... ett som e säkert är då att kl inte blir 12 i kväll.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0