Mke vare här....(inte ens hinner jag ladda över korten från kameran...)

Snart så är denna långa helg ett minne blått..... det säger bara swich o man hinner knappt va me!!!

Nyårsafton var väldigt trevlig, barnen hur snälla som hälst :)
Lite stressigt där på morgonen så jag skulle hinna me alla måsten me hästarna men det gick :)

I fredas så åkte min lilla Samir, han såldes till en trevlig tjej i sunsvalls området o jag hoppas av hela mitt hjärta att han kommer att trivas o att hon gör det bästa av honom :)
Han kommer alltid ha en del av mitt hjärta...

Idag så kom en spekulant på Lost, det gör lite ondare att sälja honom för jag tror verkligen på honom , att han kommer att bli något.... men samtidigt gör det ondare av att jag inte riktigt har den tiden jag vill för honom..
så det är både ock... så som jag sagt om det verkar vara ett bra hem så kanske jag kan släppa iväg honom...
Tjejen som var o kollade verkade kunnig o väldigt trevlig :)

Jag hoppade me Allan i ridhuset vilket gick super BRA, jag är jätte stolt över lill killen som hoppade för första gången på riktigt :)  vi hoppade 5½ an, lite vingligt men bra o höga luftiga språng, inge titt alls :)
därimot så var det en liten vit ponny i ridhuset samtidigt o varje gång allan såg hon i spegeln blev han livrädd o spärrade upp sig :/ knas....

skyndade på ica o handlade lite sen hem till främmen, mårsbränna bon var o hälsade på o hade shoppat pizza så middan stod på bordet o väntade när jag kom in dimpandes me andan i halsen som vanligt...

Trevligt me lite sällskap :)
sen ut o göra klart hästarna som jag bara dumpat ute i hagen för att komma mig in nån gång....

Nu inne o barnen ligger till sängs.... skönt me liiite tysnad :)

Imorgon blir en lite lungnare dag hoppas jag, kanske hinner me en promenad , ja vi får se... lite rida skall oxå klämmas in :)  sen tror jag mannen vill hinna me en hel del oxå :)

Hoppas ni får en trevlig fortsatt lördag kväll/ KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0