Semeldagen idag...

...Tycker ni om semlor???
Jag är inte så förtjust i mandelmassan..... men idag slank det ner 1 :)
Dock tog jag bort lite grädde o mandelmassan :)

Jobbade igår kväll nere på stallet, red när Tomas var hemma på lunch... promenerade me Ellis på ryggen...jobbigt :)   hmm, varför skriver jag dagen i fel ordning ???
ja ja, thats life!!

Idag, var en trött dag... har drömt knas inatt.... kanske derför jag var så trött på morgonen??
Hästarna o promenaden gjordes bort efter lunch innan barnen kom hem... sen blev det semel fika tack vare morfar .......

Nu skriver William kärleks brev.... ska börjas i tid :)
kommer själv ihåg hur det var när det lix börjat ;))

 

                                                                                ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0