Kass...

känner att jag har varit dålig på blogga nu ett tag... men bloggen är ju för mig o inte för nån annan, det är MIN blogg helt enkelt sen ÄR DET JÄTTE ROLIGT ATT JUST DU LÄSER DEN IBLAND :)

Hur som haver så är det väldigt tomt här hemma utan hästar, inga gosiga mular att snusa på så fort man visslar...inga hovar dundrandes uppe på åkern.... ingen lukt... men men... bara att försöka hitta det posetiva med det negativa :)   jag ska ju försöka lägga lite tid på mig själv i höst o på hemmet :)

Elias den lille mat vägraren fortsätter att neka välling o får gröt istället.... middag har oxå börjat att gå trögt att få i honom.... ja ja, han är ju inte mager o han måste väl få bestämma när han är hungrig, men man blir ju lite lessen i mamma hjärtat då o då.... ja ja, han överlever nog....

Igår var det varmt o härligt väder så dagen tillbringades nere på badstranden. vi tog me lunch o njöt av att vara ledig en stund... sen lyxade vi till det o åt lite kräftor, vb ostpaj mm till middag o efter den fick vi fin främmen som vi bjöd på lite rabarberpaj!
Kvällen avslutades framför tv'n......alltså ni ska prova ställa bort tv'n i 2 månader så njuter man verkligen mer då man kan sitta framför den :))


imorse (jaja kl 9) sprang jag rundan sen har jag varit duktig hemma, bytt sängkläder, tvättat, suttit på kontoret osv...  hmm undra vad jag ska laga för middag idag.... den ständiga frågan... måste gräva i frysen lite....
ikväll har jag en 'date' - vi ska gå rundan , hoppas bara blåsten avtar lite...

GUD VAD JAG LÄNKTAR EFTER WILLIAM som nu varit borta 1 vecka, men hoppas hoppas dom kommer hem ikväll!  kanske har dom med sig någon fisk oxå.... det hade varit gott!!!!!

snart börjr skolan oxå.... hjälp!    hur ska jag få upp dessa sommarlovs barn så tidigt.....och mig själv????
tur jag är ledig 3 veckor till, dock börjar jag med en helg...men men efter 9 veckors ledighet ska jag nog överleva den oxå :))


En agusti kväll nere på flotten med massa bad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0