Jäla skit regn!

Så tråkigt då det vräker ner..... men såg det skulle bli finare nu mot slutet av veckan - det tackar vi för :)

Tur det inte regnade så mke imorse så barnen kunde vara ute på dagis :)
Jag lämnade killen då dom gick ut, åkte till vindeln o handlade, han han no inte ens märka att jag var borta :)

imorgon blir det spännande då han både ska äta lunch samt sova....



igår kväll blev det ingen lång prom för vi var två som ville lämna o jag drog det kortaste strået.... :(
Dock la jag mig framför tv'n o vilade totalt :))))  fongarna på fortet skrattade jag åt.....

ikväll blir det dock motion, vare sig det regnar eller snöar :)

Har börjat idag med flytten av kontoret....hm, inte 'bara' finns några pärmar odl....
Eldar i kaminen - myys
nu blire tjockpannkaka te midda :)

tjap slapp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0