Vill INTE...

...Men måste nog åka till jobbet snart....  vill vara hemma o packa då vi åker till fjällen imorgon :)
jag litar tyvärr inte på att mannen kommer att färdigställa allt här hemma, vi måste ju städa lite oxå innan vi åker, det är så mke roligare att komma hem till ett 'nystädat' hem!!!!

Just nu är det sååå mke, jag är jätte stressad inombords, ni vet det är körkort... hästar hit o dit...3årstest... vår!...hemmet.... fjällen....jobb.... pitehavsbad....varberg...  ja men det ska nog reda ut sig det me.....  bara att försöka andas o tänka på tiden efter.... för snart blir det lugnare! eller hur???

Nä nu måste jag göra ett sista ryck o sen tvätt upp mig innan det är dax att åka på jobbet, men ha det så nice, vi höres!!!!


redo för fjällen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0