FEBRAN...

.....Barnen har haft feber idag,  började dagen med att elias väckte mig i vanlig ordning kvart  i 7, hörde att tv'n var igång å då satt w o s redan o såg tv?????  väldigt ovanligt!!!!!

jag fick med mig sandra ut på syckel tur så vi gick rundan, wille kände sig yr o stannade hemma.....

hörde på williams humör att det var nå p G.... så kollade mitt på dan o då hade dom båda runt 38.5...  så dom har sett tv idag, william har haft ont i huve o vart lite yr....  sandras feber därimot har bara stigit o nu ikväll hade hon 39.7, stackarn sen så spydde hon oxå runt 8 tiden men jag hoppas att det gjorde så det vände....   hon kändes då lite svalare efter det....  drack o åt en korv skiva.....  sover nu....  hmmm, ja hemma imorn såklart!

idag var syster här me barna en stund så jag kunde fara ut i skogen o rida lite *tack*

föräldra möte i kväll för william.....stor killen!!!

nu väntar sängen , man vet aldrig utgången av denna natt.... måtte ellis klara sig från febran, han e ju så liten ...

kram på er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0