Sovit hela natten :)

I natt har lill killen sovit HELA natten, ja förutom att jag bara styrt in tutte 2 gånger...... aaaaaa va skönt!
kände mig utvilad imorse, o vaknade 6.10 då t väckare ringde o han klev upp, jag låg kvar i sängen men kunde inte somna om .......   det är ett bra täcken på att man fått sova :) 

Hoppas hoppas hoppas det inte bara var en engångs företeelse..... vi har ju bestämt att när han blir 8 månader så ska vi vara bestämda ett par nätter så han slutar me välling men hoppas han gör det själv redan nu......  
DUKTIGA KILLE....





Elias älskar att sitta i sin 'båt'.....


Vi har köpt oss en bärsele så nu kan lill killen vara med oss ännu mera :)

Får se om lusten faller på, då åker jag till vindeln i kväll o simmar o är me på vatten gympan...
skulle verkligen behövas ;)

imorgon är det stan (igen) för blodprov o prat med narkos osv, inför måndan.....
hoppas hoppas dom bara behöver göra titthål.... för allas skull :)

nå ja, har precis sytt lite maskeradkläder jag skall ha på mig på lördag då sara har 30 års fest!

nu vaknar nog lillprinsen alldelens strax så det är bäst att sluta..... 

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad lik Elias är Wille på bilderna! :)



Hoppas allt går bra imorrn o att det "bara" blir titthål på mån.



Kram

2009-10-15 @ 21:02:46
Postat av: Anna

Visst är han! om man sitter o kollar gamla kort när w var liten så ja det syns att dom är syskon :)



hoppas oxå på titthål... kram

2009-10-17 @ 14:04:58
URL: http://norrlias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0