Himlen pinkar på oss eller sänder den det livsnödvändiga?

Ja det regnar o all snö är nästan borta, snorhalt på vägen o ja bläääääääääää  vill ha VITT VITT VITT.......

Ellis pellis har inte sovit så bra inatt, + att vi hade en stor gammal fluga surrandes till o från....   i ett mörkt sovrum är det inte så lätt att hitta den rackarn så efter 3 försök så -äntligen....    Elias drömmer nog, tänderna kliar nog oxå lite o ja.... snart blir det gummisnodd på den där jäkla tutten!!!!!   

känns som om någon kört över mig, jätte lemmen på vä sida, axeln där bak.......  bärandet på ellis?  målandet på ellis rum?   verkning av hästarna? sovit knas?   ja VÄLTRÄNAD är jag då inte :(  när ska man hinna ta tag i det då? jo jag vet, nästa liv kanske :)

idag har inte mycket hännt hos mig, dels är jag ganska trött, pissväder ute, ulrika me fam var här  (det lyste upp i tillvaron :)  o nu har barnen kommit hem :)  william har en kompis me sig från skolan.....  ingen rast o ro , men william tycker det är såååååååååå kul när någon får följa me honom hem.... det är inte direkt gå avstånd till närmaste kompis :)

Advent..... jag LÄNKTAR till jag får byta gardiner o göra jul mysigt :)
NÄR TAR NI FRAM JULEN ? 


VART TOG SMAILET VÄGEN?


Kommentarer
Postat av: Ida

haha, vilka söta muntergökar du fångat på bild! ;)allra helst sandra ser ut att önska sig långt där ifrån :)

2009-11-16 @ 22:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0