Puss kalas!!!


socker toppen sandra...


Titta noga.... William njuter av kyssen han får av Elias....  syskon kärlek :)


Mammi får oxå puss!!!



Idag har jag gjort mina måsten :)
vilat lite på fm när ellis sov ( inte så duktig på att gå å lägga mig nuförtin, blev seent igårkväll, sen vaknade Ellis tjugo i 6 imorse......  så lite vila på soffan var välbehövligt :)
RIDIT.... Äntligen kan vi komma igång igen... nu finns det inga dåliga väder... (massor me snö kom idag)
Städat undan lite hemma....
Hälsat på Ulrika me barn...
Läxläsning me wille...
Hö bal till killarna....

Nu sover kidsen gott i sina sängar, blir en tidig morgon imorgon....
vi måste åka hemmifrån 10 i 7..... William ska på ögon för en rutinkoll,
mamma var ledig så Elias o sandra får stanna där - phu....
så det blir en blixtvisit till stan sen handla i vindeln o hem.....
Hästen har vilodag imorn.....  William har sitt första utvecklingssamtal imorn kväll på skolan :)

Middag hela veckan... vad i friden skall man hitta på ???
samma gamla tråkiga???
skall vara ganska lätt, rätt o smakrikt... gillas av barnen o hälst inte bara bestå av korv....
Några förslag???



Nåväl....  see you later......


Kommentarer
Postat av: Sophis

Matpaj lr ungslådor med äggstanning! Går att stoppa i allt möjligt och ungarna äter det utan att fråga så mycket, mina iaf:)Lägger ut ett recept på bloggen på en snabb paj sen:)

2009-12-01 @ 17:57:17
URL: http://www.nogg.se/lappbruden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0