städ städ å åter städ....

Ja det är vad jag pyslar me idag, å det är inte det roligaste!

Men imorgon är det ju MIDSOMMAR :)
I går var jag o Elias o Mamma till stan o gjorde av me alla små pengar som fanns kvar, dock ej till så mke roligt utan till ensilage plast påsar.... ica maxi.....
några roligare saker blev det dock som lite kläder till Elias som växer o kan nu så smått börja att ha 74!
köpte några presenter till william!

sen tog pappsen alla barn o jag drog på middag me alla mina jobbarkompisar- super trevligt o JÄTTE god mat!
Tack Ullis o Lisa!

men som vanligt blev det sent o jag kröp ner i sängen strax innan 12.... trötter , tur Elias bara åt en gång inatt, o sov till halv 8 i morse :) men jag e lite trött nu......

imorgon är det stora fest dagen, dans o mke god mat av alla dess slag.... länktar!

men som sakt jag håller på att leta fram husen idag........ tråkigt,
hoppas vi får sådant väder vi haft i dag , i morgon!

nu vill Elisen ut o sova i vagnen...

kram på er!


Kommentarer
Postat av: Ida

Städa är inget kul.. men kan ju behövas ibland.. Försökte iaf hjälpa dig lite igår, städade bort lite i köket, plockade ur diskmaskinen och damsög nedervåningen :) Men de kanske inte syntes när du kom hem.. :P :)

2009-06-18 @ 16:58:00
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hoppas ni får en jättemysig midsommar !



kram

2009-06-18 @ 21:30:31
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

Trevlig midsommar jag håller tummarana på bra väder, nu ska jag iväg på jobbet en stund. Ha det

2009-06-19 @ 06:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0