Lugn em /kväll

Vi har haft en lugn dag / kväll här hos oss.....
idag var jag o sandra ute o åkte skidor o sandra gumman hade en bra fart, dock orkade hon inte så länge..... men skönt att komma ut var det.....

LAX min favorit blev det till middag...............mmmm gott!
sen bara lek o tv...
nu käkar barnen kvällsfika o sen väntar sängarna för dom...
o jag känner att jag oxå kunde krypa i min.... men det är nog lite för tidigt......
har kännt mig trött idag, nog bara för att jag fått sova en hel natt....
hoppas jag kan sova inatt igen......

imorgon åker vi nog till vindeln, barnen o tomas ska åka slalom men jag tror jag står över... nog för att det känns som om jag klarar det, men tror det är bra att vila lill magen....

istället åker jag nog ner på ridskolan, såg dom ska ha en mindre dressyr tävling där så....

kram kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Mysig dag !



God natt och sussa så gott !



kramiz

2009-01-24 @ 23:30:38
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0