LÖRDAG :)

JAG HAR SOVIT I NATT......................................................................
 
Vet ni hur glad jag är bara över det!!!!
gick i säng vid 11 igår o SOMNADE, det var länge sen jag somnade när jag la mig i sängen oftast har det tagit minst en timme, sen bara upp på toa en gång sen sov jag till kl halv 9 ......
drömde dock nån hämsk dröm kommer jag ihåg men ändå........ 


Maten i går var jätte god, det var grillat me insperation från usa, american BBQ buffe' ,
barnen var jätte snälla, trevligt sällskap o ja vad mer kan man begära??

dock innan vi skulle åka så började magen igen, det som varit så lungt hela dan....
''värk'' o sammandragningar, men jag tog lite alvedon o hoppades på det bästa...
det var lite jobbigt att ha mke sammandragningar under middan men alvedonen lindrade värken, lagomt till vi kom hem så hade det lugnat ner sig......  kanske derför jag kunde sova:  magen hade tränat klart för dagen!


Idag hade jag tänkt att jag skulle försöka ta mig ut o röra på mig, kanske blir en sparktur....   
ska spendera lite tid me hästarna oxå....

men nu först ska jag börja me lunchen, det blir ungs pannkaka....

see you!


  

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Gott med ugnspannkaka, det ska jag nog med fixa till lunch...barnen gillar det :-)

Ja sonen älskar verkligen sitt läger :-)

Ha en bra dag och var rädd om dig!!

2009-01-24 @ 10:43:41
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: sexbarnsmamman

Åååå, det närmar sig....vad spännande. Har den lilla/ lille därinne tänkt vänta länge till, tror du innan ni får se det söta lilla ansiktet och den lilla näsan och....åååå jag blir så nostalgisk...vår lille bebis är 10 månader....det gick SÅ fort...

2009-01-25 @ 14:07:41
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0