God morgon eller fm kanske det heter...

Mmm skönt att inte behöva kliva upp i ottan....   

Det har typ snöat här i natt....... ca 20 cm har det nog kommit, fick börja me att skotta innan man tog sig till stallet...
-10 grader har vi o det är en son härlig klar luft.......   blir det kallare än så här är det svårare för barnen att vara ute....  o jag tror det skulle bli det så det e väl bara att skicka ut dom små en stund i all nysnö! 

                                                         
                                                                     sparken har nästan snöat över....
                                                          
                                                            syns det att det är 3 st bobbar här under??



idag blir det att steka tunnpannkaka till lunch o sen ska vi ta me hästen å  åka o träna i vindeln en stund sen blir det handla massor me mat- tomt i kylskåpet.....   innan det blir ridskola i kväll för barnen..... så detta är vad jag ska ha för mig idag....   ni då?

ja vad ni än hittar på får ni ha en bra dag.....                          kram kram

Kommentarer
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

Hej ja vi har också fått enorma mängder av snö, jag tar mig inte ut härifrån förren plogbilen varit här tur att vi var lediga idag. Alexander är ute och skottar för fullt får ej på Frida kläderna hon vill ej ut för tillfället. Har Sandra Alexanders skor han har fått ett par andra Kuoma skor samma st men ej hans, tänkte att hon kanske tog fel igår när hon skulle hem dom har ju kläderna bredvid varandra.

Jag blir galen om dessa kläder som försvinner hela tiden, före jul försvann en nyköpt mössa vet ej hur många handskar som är borta.

Hos oss blir det parisare till lunch och Kyckling till middag har du något bra resept på en god kycklingrätt?

Kram vi hörs Louise

2009-01-14 @ 09:57:29
Postat av: Nettan

Oj, har det snöat hos er. Va mysigt !



Här finns det inte en gnutta kvar. Lite tråkigt !



Det var också min dröm när jag var yngrre att ha 3 barn, men man kan inte få allt här i världen.

Nu har jag 2 barn med 2 olika pappor, 2 bonusbarn och 1 barnbarn! Tur att alla inte bor hemma. Ha, ha ! 3 barn hemma räcker.



Ha en jättebra dag !



kram

2009-01-14 @ 10:15:13
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för gratulationen :-)

Vad mycket snö ni har :-)

Här skiner solen och det är bar mark..

Ha en härlig dag !

Kramar

2009-01-14 @ 12:51:46
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Så härligt med snö. Här är det inget av den varan precis och det lär det väl inte bli heller. Hade annars varit roligt för barnen.

Önskar dig en fin dag.

Kram

2009-01-14 @ 15:01:16
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0