STÄDDAG!

Ursh, jag har syslat me det tråkigaste som finns idag... nämligen städat!
Dammsugit o torkat golven sen även dammtorkat i köket....
sen så står ju mina guldklimpar inne på nätterna nu när det är så fruktansvärt kallt ute så då har jag ju minst en timmes jobb där ute i stallet oxå varje dag, o det är faktiskt skönt att andas lite stallukt....
på fm passade jag på att se lite skidskytte vm, kul att sverige tog silver i stafetten!

på bebisfronten måste jag säga att jag blir väldigt förvånad om den tänker stanna där inne mer än en vecka till....
tycker det känns som om den är på väg neråt... för varje dag som går så känns det 'mer'
har haft några tätare o starkare sammandragningar i em så .... peppar peppar,

men nu ska jag ta mig ett äpple o gå o se om jag kan snappa upp några gå ner i vikt tips från anna skipper....

Ha en fortsatt bra kväll o jag lovar att jag ska slänga ner en rad innan jag åker på bb  :)
KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: Linda

Oj oj, ja nu närmar det sig! Spännande :)

Du kanske ska starta en gissningstävling om datum o klockslag då bebben kollar ut?

Kramar

2009-02-19 @ 21:02:16
Postat av: Barnens Hjältar

Tack tack..

Oj kul att det börjar närma sig..

Jag tror det blir en tös den 23 februari klockan 23.30 :P

2009-02-19 @ 21:06:32
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0