Lördag , 5dagar kvar...

Hej hopp i lingon skogen....

Är på bra humör :) vilket underlättar allting *ler*  snart JULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL......  Kanske är det!!!

Imorse fick jag en pytte pytte liten sovmorgon, men det var skönt att T tog barnen en liten stund på morgonen :)
Sen tog jag o elias oss en promenad (rundan) o barnen var ute o lekte o körde skoter....

Sen lunch till alla hungriga små vargar....
Nu är det spöklikt tyst i huset... T skjussade barnen till några kompisar i hällnäs o tog elias me sig så jag kunde RIDA ...
åå så härligt att komma sig ut på Allan brallan *ler* kanske är derför jag är på bra humör :)

Det har börjat blåsa... hmm, hoppas det går över till imorn....

Nu har jag gjort allt mitt för idag så nu kan jag konsentrera mig på kidsen o bara njuta av att vara mamma:)
Laga middag kanske man oxå måste göra...få se vad det blir för smaskigt... kanske friterad kyckling, ris me chilisås.... ja det lät gott!!!!



LIZA undrade vart vi köpt audibilen : Den köpte vi när william var liten alltså för 7årsen ganska precis på motorcentralen i umeå!


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ja riktigt coolt med en audi!!!

2009-12-19 @ 17:26:30
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0