Har skickat efter julkort ikväll....

......men det blev inte detta.....



och inte detta.........



eller detta....





Dom e så söta mina små tomte barn..... 
detta blev väldigt bra:



detta oxå...



VISST BLEV DESSA KORT HELT UNDERBARA????? 

Det som till sist blev julkortet får ni se vid ett annat tillfälle :)



Imorse behagade lille man att vakna 3.45!!!!!!!  vad om detta nu då??????
han somnade inte om......
så jag e tröööööt nu o skall strax krypa ner under täcket, vilket skall bli skööönt!!!
blir det en tidig morgon i morgon me måste jag försöka att förändra något..... tex hanns sovrutin på dagen....

William ser då bra iaf så nu blir det inga mer besök på ögon :)
hittade några julklappar till pappsen :) sen massa häst mat oxå!!!

det gick snabbt då det bara var jag o william :)   utvecklingssamtalet i kväll gick oxå bra :)

imorgon är det en ny dag :)

go natt, dröm sött :)

Kommentarer
Postat av: ida

Helt underbara foton! :D

2009-12-02 @ 09:46:35
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh så fina kort! (iaf de 2 sista ;) )

Tycker det är svårt att få 1 liten knatte att sitta still i tomtedräkt, så du gör det bra med 3! :)



Kram!

2009-12-02 @ 11:44:17
Postat av: Louise Hägglund

Fina kort på barnen och vad jag njuter med att ni fått ett barn med tidiga morgonrutiner, sandra och wiliam som kunnat sova hur länge som helst. Ja nu får du se hur än annan har haft det. =) Skämt och sidor han kan vara känslig för fullmånen det är båda våra barn sover dåligt när det är fullmåne.

2009-12-02 @ 18:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0