GOTT NYTT ÅR...

HEMMA!!!

Borta bra men hemma bäst..... eller hur!!!!

Med 32 mil i rumpan idag så var det skönt att komma hem, barnen var jätte snälla i bilen, vi stannade i lycksele o handlade o käkade på frasses :)
Hemma så pakade vi in allt från bilen o packade upp allt på en gång.... vi har lärt oss att göra det annars kan det bli ståendes en hel vecka innan man orkar.....

Sen gick jag ut i stallet, red Allan runningen, var lite kallt om kinderna men månen lös lite på oss så mörkt var det inte... härligt!!!!

sen gosade jag me samir o borstade upp honom...
Verkade Lost o hade lite träns träning, ni vet på o av....
nu inne, o svetten har svalkats bort o jag fryser.... blir nog till att hoppa i duchen o värma upp sig lite...

Imorgon är det NYÅRSAFTON :)
Vad hittar ni på?
 
Vi ska till min bror me fam, ska bli skoj... nackdelen är bara att vi måste sova borta....
känns som om man vill va hemma nu när man just kommit hem ... men men...


sen på fredag så kommer ju det spekulanter på samir....
undra om dom tycker om honom o tar honom me....

imorgon måste jag hinna ha lite lastträning me samir, samt rida Allan....
måste nog ställa klockan.... imorse sov vi alla till 9.10...hmm,
kanske lite för länge :)


Men GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA,

så hörs vi 2010.... konstigt att skriva det...



Kommentarer
Postat av: Linda

Gott Nytt År!

2009-12-31 @ 14:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0