Fredas myyyys....

Elias håller just nu på att meka i lära-gå-vagns hjulen.... HAN ÄLSKAR VERKLIGEN HJUL!!!!!  Kan sitta lääänge o trilla o pilla på dem :)

Tänkte jag skulle visa vilket julkort det blev men det verkar som om det får bli en annan gång för bloggen vill inte ladda upp några kort just nu :(

Jag håller på att förbereda middan, det blir ungstekt lax me alla dess tillbehör :) - min absoluta favo rätt :)))))

Lännnktar efter min MAN.....  äntligen fredag :)

sen kommer det nog upp folk i grannhuset i helgen, vilket är suuuuuuper trevligt , hoppas hon me magen oxå kommer så jag får se hur stooor den blivit :) 

Ikväll blir det IDOL o en massa POPCORN :)  -I LOVE!!!

Vi måste nog ta oss en tur till burträsk i helgen o hämta lite halmbalar.... tänk om man kunde trolla, dom flög hit o alldelens gratis var dom oxå ;)   eller hur!!!!!

kanske badhuset på söndag em???

jag hoppas på lite SOOOOL i helgen oxå :)

Hoppas ni får vara med er älskade o ha fredasss myyyys...... kram på er alla :)

Kommentarer
Postat av: ida

Tack! Jo den tanken har slagit oss oxå, gäller bara att skrapa ihop lite pengar till det... så vi får se när det blir,,,

2009-12-04 @ 22:02:56
Postat av: Hon med magen ;)

Tack för i helgen, både fre o lörmys :)

Hoppas ni får en bra vecka! Kram

2009-12-06 @ 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0