Tidig lucia.....


Igentligen borde jag inte sitta här nu....... men känner bara blääääääääääääääääääääääää...
Vädret är helt värdelöst....
Känns bara ..skit me hästarna...
Ungarna vill inte vara me mig.... vill leka själv.....
Elias sover så gott ute i vagnen....

Jag skulle verkligen behöva plugga BE.....  men får bara ont i huve när jag tänker på det....
Jag har ju inget slut datum, vilket är jätte sköööönt, dock dummt för då låter jag det ta mer tid....
men det får göra det nu ett tag faktist, man måste ju ha motivationen oxå för att fixa det :)

JUL är det snart oxå.... ingen julkänsla riktigt än.... varför??  kanske beror på detta slask väder!!!

Igår kväll var vi på lulfest på dagis, me luciatåg tomte gröt osv.... mysigt!!
sen åkte jag själv till vindeln o handlade....  SKÖÖNT!!

Det blev seeeent igår kväll för jag fastnade framför tv....  trött imorse? nja, vi försov oss då inte vilket vi gjorde både månda o tisdag.....  men det blev ingen morgonpromenad utan jag o elias dolade på hemma... sen när det var sov dax så kröp vi båda ner under mitt täcke o myste tills vi somnade :)))) HÖG mysfaktor!!!


sen har Elias varit ute en timme mitt på dan o åkt pulka, vilket var väldigt kul tyckte en viss herre :)


sandra o cleo...


Kommentarer
Postat av: Kicki

Nu är det verkligen inte något häst väder, vi får be till vädergudarna så dom fixar bättre underlag och snö!!Mina små står och trycker i vindskyddet hela dagarna, hagen är som en skridskobana. Men det blir bättre! Ha en trevlig helg!

Kicki

2009-12-11 @ 08:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0