Brr... Kylan kommer!

Japp, nu blire kallare... ¨åg det skulle bli upp mot -20 på torsdag....  så då siktar vi på en mysig innedag då :)
Imorgon skulle det nog bara bli -5 så då är det nog bäst att passa på att vara ute o gå på långpromenad :)
på tal om promenad så blev det en kortare tur idag, jag har ju som mål att komma mig ut 3 dar i veckan, vilket är ett mål som jag kan uppnå nästan varje veska det är ju bättre det än med ett mål som man bara misslyckas att nå... gång på gång, nej det skapar bara en massa negativ energi.....  
Förra veckan så han jag med runningen 5 dar :) Posetiv energi!!!!

Ikväll åkte jag ut på jobb nere på ridskolan :)  älskar det !!!
Barnen är så söta o dom äldre så duktiga:)
Kul att kunna lära ut lite saker man kan :)

Nå väl nu väntar sängen...

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0