Blev tillslut julgodis bak...

....Sitter nu här o är less, inte riktigt klar .... har några chokladminttryfflar att rulla, sen är jag nog klar för idag med julbaket :)  Men gott blir det!!!

Imorse åkte vi till vindeln, hälsade på mormor (läs min mamma) sen hjälpte vi henne lite att städa i gammelmormors (läs min mormor)lägenhet...urs va jobbigt, men man kan inte riktigt förstå att hon är borta....  efter begravningen så brukar poletten trilla ner....

Sen ica o massa julmat....   kylen är full :)   dyrt va det oxå!!!! *suck* men det är väl bara jul en gång om året :)




Hemma han jag precis få in varorna innan spisen skulle sättas på, middag stod på schemat , det blev spagetti o bacon me vitlökscreamfrech.... väldigt enkelt o gott!!

Sen började jag som sagt baket.....

Tog en paus o gick till stallet o fixade det sen blev det till att natta barnen o nu har jag precis städat bort lite...

Imorgon skulle jag vilja hinna sååå mke...
Stallet 
rida
Longera Lost
Promenera
Vara ute me barnen
Baka klart
byta sängkläder

ser kanske inte så mke ut, men mitt i allt det där har man ju 3 barn att vara till lags för.... laga lunch, byta blöjor med mera.... så ja....    vi hinner det vi hinner :)

bara 2 dagar kvar nu.....barnen länktar!!!!






Kommentarer
Postat av: Louise Hägglund

Ja tror inte bara att det är nbarnen som längtar eller hur? Tråkigt med din mormor. Ha en god jul om vi inte hörs innan kramar från oss här på mårtan

2009-12-22 @ 12:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0