nähä....

jaha......

Idag var jag till stan för att göra en undersökning inför måndagens,  cystaoperation, som jag fick veta igår ... hastigt o lustigt, men det blir ingen operation på måndag- ne han hittade en till cysta, *suck*  men denna cysta trode han kkom ifrån - ägglossning- inte befruktad- bildas cysta, på nå konstigt sätt,ni vet när doktorer pratar....
han trode iaf att den skulle gå tillbaka av sig själv så han ville vänta 2 månader, annars kunde det börja blöda o bli inge bra........   
Men hallå, jag är LITE orolig änndå, cysta-ta bort, kanske skadar min sista äggstock- kanske sitter så mke att måste ta bort äggstock- kul?  hamna i klimateriet-28 år.....    inte få mer barn- kanske inte vill det men bara tanken på att man inte KAN få fler barn............    varför jag ? varför nu? måste jag? tänk om?
doktorn sa att  han förståss skulle göra allt för att inte måsta TABORT äggstocken......
MEN......

känner mig nere.......
han trode inte det gick med titthål utan måste skära upp helt..... ivanliga fall måste man vara sjukskriven i 4-5 VECKOR,
HJÄLP, lille man.....  hästarna.... åååååååååååååååååå
Tomas kan väl inte vara hemma i 4 veckor! knappt han kan i 1 dag!! 

sen me Logdansen vi ska ha på lördag har det uppstått lite problem, gaaaaaaaaaaaaaaaa

trött...... måste no sovs nu snart! årkar inte ens tänka.......

Kommentarer
Postat av: Pia

Kära nån! Du behöver en kram!

"KRAM"

//Pia

2009-08-26 @ 13:53:09
Postat av: Linda

Åh vännen! Så himla jobbigt! Jag håller tummarna för att du får behålla äggstocken o att allt löser sig men jag förstår att du är orolig, jag blir oxå det! Ta hand om dig vännen! Vi ses till helgen!

Miljoners Kramar

2009-08-26 @ 15:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0