REGN O REGN

Ja i dag regnar det som sagt, jätte tråkigt....

jag fick mig lite sovmorgon, w vaknade efter 7 men han gick ner o såg barn tv o tösen komm inte förrän 8 så jag låg o drog mig o det va skönt.... sen har det regnat o regnat... efter wåffwl lunchen så åkte vi till vindeln o handlade mat (går typ åt som smör i solsken..) sen bara små pysslar vi lite o myser av att höra dundret på taket..... tur man kan va inne... här är en till som tycker det är bra me tak...


blött blött blött
                                  
dom här finns det gott om idag......

                                       
       jag e blöt...                                            sommarens sista som står i blomm?

nu kommer en gissa bild, gissa vad detta är.....

jag vill ha massor med svar....

nu ska jag gå o laga middag...... men jag kommer tillbaks, tänkte då lägga ut lite mer bilder på barna från sjukhustiden.... så titta in i kväll igen-- på återseende!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ja du den nöten var inte lätt att knäcka, hård plast på mjuk plast ser det då ut som, men vad det är det vete katten...

2008-09-03 @ 18:18:54
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

vill du förrester att jag ska fixa en blogg design till dig?

2008-09-03 @ 18:19:28
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vet, jag vet (tror jag ;) ) Visst är det ett spänne på galonbyxorna? Hoppas jag har rätt nu :) men det liknar ett sånt iaf.

2008-09-03 @ 19:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0