onsdag kväll

så då var middan avklarad... detta bjöds på!

mjölkstuvade makaroner, köttbullar o sallad... gott

ja men åter till barnen mina här kommer lite bilder från sjukhustiden som jag vill dela med mig av...


wille får cellgift...


sandra nakenfis....

 
får spruta...     men är drågad så det inte ska göra så ont...


sandra

                               
en trött kille, tur tutte finns                hemma på julaftonsmorgon!    julaftonskvälls mys me morfar

clawnerna besöker sjukhuset 1 gång i veckan, spännande o kul...

                            
nyvaken tjej                                        wille, doktor                                sandra, sköterska....

     
wille 3år.....                        wille o kompisen jordan..  bra vilställe va?              en jätte sjuk kille....

                                                                                 
stjärn träff på lassa, jonatan eriksson,hockeyspelare från timrå...       titta han ler :)

ja det finns mycke mer så det blir nog uppföljning... nu ska jag natta dom små liven innan jag skyndar ut i stallet o tar in dom dyblöta hästarna...

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vilken fräsig design du gjort! Hur lyckades du med det?? Kul!

2008-09-03 @ 20:32:50
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja men syster.... du vet väl att jag blivit värsta data hajen.... :) - not, det är min snälla Lisa www.lizaloop.blogg.se som fixat till mig.... så TACK lisa!

2008-09-03 @ 21:11:57
Postat av: R

Varför i helvete lägger ut ut nakenbild på din dotter? Varför vill du att någon ska ladda ned bilder på din dotters fitta? Vad är du för sorts mor? Jag, som inte känner dig, drar slutsatsen att du är en usel mor.

2010-04-21 @ 09:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0