Mycke att göra...

ja det märks kanske när jag inte har tiden på min sida för då kan jag inte sitta framför datorn o roa mig....  mycke jobb i veckan o mycke att göra hemma imellan jobb passen som dock är alldelens för tajta i veckan.... men bara att stå ut!
i söndas var vi ju på kalas hos ida min syster, hoppas hon blev nöjd över presenterna, av oss fick hon iaf större drink glas, en bakbok om choklad grejer, mums! sen hade wille köpt en liten ljus lyckta.... o några katt leksaker.... gott fika bjöds vi iaf på...

nu är jag hemma några timmar innan jag ska tillbaks på jobbet o jobba en natt till, sen imorn kväll har jag ridlextionerna på ridskolan sen jobbar jag hela helgen så det är mke jobb, men det är ju pengar o dom BEHÖVS...

vad ska ni göra resten av veckan då? ingen som ska hitta på nåt skoj?

ha det bra...

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

jo jag ska göra nå jätteskoj! Jobba ikväll och på lör-sön! haha men det vet du ju redan!!

2008-09-18 @ 10:28:18
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0