Egen Trädgård!

Ja men visst e det väll härligt när man har det man behäver i sin egen trädgård? egen odlat o naturligt det tycker jag om.... jag har varit i hallon buskarna på gården, derför imorgon ska jag göra en jättegod chokladkaka med hallon så derför plockade jag in en bunke härliga hallon....


stora härliga bär... den som kommer imorn får njuta av kakan o dessa....
välkomna!

sen i morse så klev jag ju upp 7 o drog upp den trötte w som skulle åka buss till skolan.... han tycker det e roligt att åka buss derför går det ganska snabbt på mornarna....
sen målade jag bräder som ska spikas på skjulet bak i hagen...

tråkigt att måla är det...

sen har jag förståss städat köket o putsat dom fönstren, o satt upp höst gardinerna så har blev det...

och i det andra fönstret ser det ut så här....

sen lagade jag en god middag som vi njöt av när T  kommde hem... S var så söt o sa men mamma vilken god middag du lagat.... jätte söt tjej!


ris o kyckling sallad o lite beasås... gott!

vad åt ni till middag då?
ha en bra fortsatt kväll så hörs vi i morgon...... kika in då så får ni recept på min smarriga smörgåstårta , och choklad kakan me hallona + att ni får se om jag fått mig några presenter..... kram

Kommentarer
Postat av: Ida

I'll be there! :)

2008-09-01 @ 19:39:03
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

vad säger du tråkigt att måla???

jaha så du bjuder hem folk sådär, vem vet jag kanske dyker upp någon dag!

2008-09-01 @ 21:32:46
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anna

Men lisa, du e ju välkommen när du vill ska du få dig lite go fika....

2008-09-01 @ 21:40:26
Postat av: Louise

Grattis på födelsedagen kramar från oss hinna oppa mårtsbränna.

2008-09-02 @ 17:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0