Äntligen..

ja imorgon ska jag äntligen få gå till frissan o klippa mig.... o självklart kommer ni att få se en före o efter bild!
idag har jag grejat hemma ute mest, sånt som behöva nu när mörkret faller på, skar mig i fingret hann jag oxå göra! typiskt....

imorgon efter jobbet( det är ju det som nu väntar..) så åker jag till stan, först via vännäs där jag ska stanna till o titta på hoppträning för erik( brukar ju rida för honom när jag har nån häst..)  sen i umeå ska jag göra några ärenden om tid finns över åker jag till hippo o kollar in hopptävlingarna som pågår där... (jag ska åka till stan på lörda oxå o kolla hopptävlingarna...) sen kl. 3 ska jag göra av me lite hår hos min bästa Lina som ska klippa mig!

på lördag hade jag även tänkt att jag o barnen ska gå o se mamma mu o kråkan på bio om dom vill men det tror jag nog...  tomas ska på 30 års fest i stan , sover borta o ska lyckas ta bussen hem på söndag kl.9 ?? tror ni det lyckas??
ja ja, nu ska jag gå o fika nåt innan jag måste åka ti jobbe!  ha en bra dag o kolla in sent i morn kväll får ni se förvandlingen..............................kram.........................

                             

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Så klart jag ska kolla in det!

Du jobbar då jämt... :)

2008-09-25 @ 16:24:42
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0