ONSDAG VAR DET DÅ....

Onsdag var det då, halva veckan gjord , vi tog mysmorgon till halv 8 imorse, sen skjussade jag barnen till försklan, åkte hem föresten var det -3 ute o burrit.....  mockade o spånade o städade faktist i stallet en hel del, sen har jag städat ute på gården o plockat i hop alla saker som låg överallt.... nu får snön komma om den vill!

hämtade posten, o där låg den där härliga räkningen på spånet som bara var på 7100 kr....  urcsh jag har för många hästar..... 

ni kan ju gissa vad det blev till lunch för min del..... jo just det- varm oboj o mjukkaka! mums fillibabba!kanske inte den nyttigaste lunchen men varför bry sig, har ju siktet inställt på att inte gå upp 25 kg, så går jag upp 20 är det ju bra.... eller hur man säger.....

nu ska jag hinna göra lite småpyssel som att tvätta mm, o planera inför kvällen vad mina ridskoleelever ska få göra för nått..... sen en tidig midda innan jag åker till jobbet i vindeln, oså hoppas jag att jag är hemma till nio så jag hinner se den där serien på 4an, va den nu hette me persbrant......tycker den e bra! fler som sett den?

NJUT AV DAGEN SOM OM DET VORE DEN SISTA KVAR AT LEVA DET LIV DU VILL LEVA- DU BESTÄMMER HUR DITT LIV SER UT... INTE NÖJD? GÖR NÅTT ÅT DET!

                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0