Man får lite bättre julstämning...

När det snöar ute faktist.....
känns inte alls som att det är 1: advent om en vecka..... varför inte det?     jag brukar ha den känslan , o bara länkta till att få byta gardiner o pynta....   men icke! men den kommer väl.....

har iaf. idag börjat me jul förvandlingen i hemmet.... gardinerna i köket o rummet har kommit på sin plats, stjärnorna o ljusstakarna har hamnat i fönstren, inga tomtar el. så.... dom får minsan vänta ett tag!    jag jobbar ju i helgen annars brukar det komma upp då men skönt att det nu är gjort!

sandra är ute o leker för fullt i snöovädret som faller från vår himmel o idag är det FREDAG ifall nån missat det!!!

ikväll blir det nog popcorn o idol  för min del..... igår började vi me paneltaket i lekrummet.... det börjar ta sig, är bara sånt som tomas måste göra innan det blir min tur att väva o måla o fixa det fina så att säga, vi har ju sagt att till jul så ska det ju va klart, så 4 veckor.... ja tror vi hinner!

va ska ni göra i helgen då?


                                                
tomten som värmer sig i ljuslycktan.....

nu kom just sandra in o vill nu spela på datorn..... bäst att flytta sig en stund.......... på återseende, kram!

Kommentarer
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

Ja idag är det Revyträff och i kväll så ska vi till Botsmark på släktträff men Urres släkt. I morgon Revy igen det är det för hela slanten nu men ej så långa pass. Ha en bra helg vi hörs Kram Louise

2008-11-22 @ 07:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0