Måndag...

ja ha, då var det måndag då....   ingen skillnad för oss men för så många andra... jobb o andra saker som måste göras...
men vi får bara ha det skönt  hela dagen o göra det som faller oss in.....

killarna skall gå ut o sandra leker vid köksbordet me sina pet's o jag skall gå o ta mig en dusch......

                                      

här uppe i fjällvärden så blåser det en aning ,är typ + 1 o molnen passerar i väldig fart..... så man får se den ljusa himlen oxå......

tyvärr så måste vi åka hem till verkligheten i morgon.... nog för vi är 3 mot 1 , jag o barnen hade gärnat stannat 1 vecka till men den där mannen vi har vill hem o fira nyår hemma......  o ja det är klart att det är roligare om man är fler en sån dag...

                                                       Vad ska ni göra på nyårsafton?

Vi ska vara hemma hos oss o jonny & malin me barnen o Kent o ulrika ska  komma så ska vi väl se om vi kan äta lite o skjuta lite raketer........  barnen brukar se framimot det!

                                ha en bra dag  vi hörs senare.................  kram

Kommentarer
Postat av: Jen

va fin blogg :)

2008-12-29 @ 12:22:21
URL: http://littledessert.blogg.se/
Postat av: Junitjej

En sådan fin blogg du har!!

I like!

2008-12-29 @ 12:31:41
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

Jag hade nog också viljat vara kvar där uppe det ser jättehärligt ut, men är man en snäll fru så är man eller hur. Kör försigtigt hem. Och tack för all uppmuntran på min blogg.

Visst komer du och Tomas och ser Revyn?

Mys nu och må bra vi hörs Kram Louise

2008-12-29 @ 17:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0