VARFÖR är det så tråkigt att städa?

Ja varför tycker jag att det är så tråkigt att städa? det behövs alltid hemma hos oss ... det kanske är derför!
men igår innan jag åkte på jobbet så passade jag på att gå in på mys blommaffär i vindeln o där hittade jag några fina grejer som jag tyckte skulle passa i mitt toalett fönster..... så derför nu på fm när jag kom hem så var jag ju tvungen att städa toan för att få ställa in det nya fina.... o städa toan- ja det behövdes!
                                      
det blev jätte bra, bara en liten gardin som saknas.....

en sak till varför jag tycker att det är sååå tråkigt att städa kan ju va för att det ofta inte är jag som stökar o smutsar ner hela tiden för me två kids o en alltid lortig man så ja.... han tycker dock att vi bor ju på landet o då får det se ut lite mer??? den uppfattningen har definitivt inte jag!  vad tycker ni om att städa?

påtal om att städa så ser jag husvagnen där i bakgrunden o den skulle ha varit dammsugen nu innan den kör bort oxå... suck!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Städa kan vara kul ibland, men ibland har man inte tid ork eller lust...

jag har tagit itu med köket, men resten släpar efter här hemma...fast jag bara har EN karl som stökar ner, men det räcker gott och väl det...

2008-08-20 @ 14:44:10
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0