Städat rummet

igår så började jag att städa rummet, dammtorka , putsa fönster osv... idag har jag gjort färdit... jag skulle sätta upp gardinerna som jag hade i våras tänkte jag men då när jag va o rotade i gardinskåpet  så hitta de jag en massa tyg som jag köpt för minst ett år sen på rea, men den gången hamnade det bara i skåpet o har legat där( kanske hoppades att om det ligger där så syr det sig själv.. :) ) så jag har alltså sytt gardinerna strykit o hängt upp  här e resultataet:

före :


o efter, alltså me gardiner!


ganska fina va? för att va köpt på rea o inte kostat så mycke..... va tycker ni? 

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Nämen titta så fint, fler än jag som sytt gardiner idag då, kika in till mig får du se!!!

Ha det!

2008-08-28 @ 15:43:46
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Ida

Snyggt! Jag har också bytt gardiner idag. :)

2008-08-28 @ 16:33:05
URL: http://idahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0